050051, Қазақстан Республикасы, Алматы, Самал-2, 105-үй, 4-кеңсе +7 (775) 007 48 55

Ұйымның негізгі құралдарын түгендеу

Өзінің ауқымды аймақтық торабына сай біз РФ барлық аумақтары бойынша инвентаризациялау қызметін көрсетеміз.
Біздің тәжірибелеріміз, біліміміз бен технологияларымыз кез келген жобаны ең аз мерзімде орындауға мүмкіндік береді. Біздің мамандар күніне негізгі қаржының 3000 түрін тұрақты түрде тіркей алады.
ОСГ қызметі сіздің жұмысыңызды жалғастыру мүмкіндігін береді, қажетті жылдамдық пен тәртіпте және кез келген жағдайда. Біз сіз үшін негізгі жабдықтардың инвентаризациясын жүргізе аламыз, сіздің қызметкерлер тек өз жұмысына ғана көңілін аударатындай, бөгде міндеттер мен үдеріске көңіл аудармайтындай етіп жасаймыз.
Негізгі қаржыны сипаттау кезінде біз әрбір құнды бірлік үшін жауапты департамент немесе жауапты қызметкерді сіздің тілегіңіз бойынша нұсқап көрсете аламыз.

Негізгі заттарды инвентаризациялау және тізімдеу

Жылдық есепті даярлау барысында барлық компаниялар 11 тармаққа байланысты өзінің негізгі заттарына инвентаризация жүргізеді. Активтер мен міндеттемелерді инвентаризациялау ресей федерациясының сәйкес 06.12.2011 N 402-ФЗ (ред. от 23.05.2016 «бухгалтерлік есеп» жөніндегі заңнамасына сәйкес жүзеге асырады. Негізгі жабдыққа есеп жүргізу оның құны мен орналасуы-еңбекті шығын ететін іс болып табылады. ОСГ құндылықтарды инвентаризациялау бойынша кәсіби қызмет түрін ұсынады. Біздің компанияыздың хас шеберлері сіздің ең қымбат уақытыңыздың босқа кетпеуін алдын алып, үнемдейді.

ОСГ негізгі заттарын инвентаризациялау

ОСГ мамандары сізге кеңсеге келіп, мәліметтердің жаңа базасын құрайды. Бұнда барлық негізгі қаржы көздері, столдар, құжаттарды сақтауға арналған шкафтар, мүліктер, ноутбуктар, елефондар мен принтерлер, көшірме аппараттары, автокөліктер мен жүк көліктері де кіреді. Сонымен бірге біз сіздің құрылған шебер базамен салыстырамыз. Егер болған жағдайда оны толықтыруға тырысамыз.

ОСГ кәсіби қызмет түрлерін қолданыңыз

ОСГ айналымнан тыс активтерге инвентаризация жүргізеді. Сіздің компанияңызға, сіз бірден оның ар немесе жоқ болуына тексеріс жасай аласыз. Әрбір инвентаризациялық бірлік суретке түсіріледі, осыдан соң бірегей штрих код бейнеленген жапсырманы жапсырады. Бірегей штрих код-бұл әрбір бірлік тек бір рет ғана сипатталып жазылғандығын дәлелдейді. Ақырында сіз тек дәл мәліметерді ғана аласыз. Штрих коды бейнеленген бірліктер бейнесі ОСГ қызметкерлерінің тарапынан базаға енгізіледі. Егер сіз өз штрих кодты пайдаланған болсаңыз, онда біз дәл соған тізімдеме жасаймыз. Шебер базаға барлық қажетті ақпараттар енгізіледі. Оған бірліктің сипаттамасы мен орналасқан орны да кіреді. Немесе нақтылы қандай мекеме мен мекее қызметкеріне жататындығы да айқындалып көрсетіледі. Нәтижесінде сіз бірыңғай электронды кесте түріндегі негізгі заттардың барлық тізімін ала аласыз. Жылдық есеп үшін өте ыңғайлы тізім болып табылады.

Инвентаризацияның оптималды құжат айналымы

1.

Инвентаризациялауға тапсырыс беру
ОСГ менеджерімен байланысып, алдына қойылған міндетпен және оны орындау үшін қажетті мәселелерді шешіп алу үшін байланысыңыз. Ресей және ТМД елдері бойынша сіздің компанияңыздың барлық бөлімдеріне инвентаризацияға тапсырыс беріңіз.

2.

Графика мен жұмыс жағдайын анықтау
Жобаны қай уақытта қандай кеңседе жүзеге асыратыныңыз жайлы бізге айтыңыз

3.

Инвентаризация
Біздің мамандар кеңсеге келіп немесе сіздің мастер базамен салыстыруды бастайды. Негізгі заттарға штрихкодты тіркеп жапсыра отырып жаңа затты шығарады. Сонымен бірге, олар сипаттамасын қосып, сіздің нұқсауыңыз бойынша материалдық құндылықтарды көрсетеді.
Тапсырысты қазір жасау керек

Негізгі заттарды инвентаризациялау бойынша пайдалы сілтемелер

ОСГ сайты келушілерге құжаттар мен ақпараттарды басқару мәселелерін түпкілікті зерттеу мүмкіндігін ұсынады. Сілтемелерді пайдаланыңыз немесе біздің Басшылық және нұсқаулық бөліміне кіріңіз.

Компания тарихы

ОСГ-ға бүгін хабарласыңыз

Өз арманыңызды іске асырыңыз! Консультантқа қоңырау соғыңыз: +7 (775) 007 48 55

    Рахмет! Сіздің өтінішіңіз сәтті жіберілді. Біз сізге жақын арада жауап береміз.
    ОСГ Рекордз Менеджмент +7 (775) 007 48 55.